Dit is ons team.
Een divers team, met verschillende kwaliteiten.

Juf Miek is directeur van onze school. Zij is het aanspreekpunt voor het gehele team. Samen met haar collega's zorgt ze ervoor dat De Wildert blijft bruisen. Dit doet zij niet alleen met de mensen die voor de klas staan, maar ook met de IB'er, conciërge & administratief medewerker.

Juf Eefje is onze Intern Begeleider (IB'er). Zij zorgt ervoor dat leerlingen extra begeleiding krijgen wanneer zij dit nodig hebben. Meneer Cor is onze zeer geliefde conciërge en zorgt dat de school netjes en overzichtelijk blijft. Juf Gemke is onze administratieve medewerker en draagt zorg voor alle administratie. Daarnaast hebben we natuurlijk nog al onze leerkrachten.

Onze groepen

• Victor de Verkenner: Juf Wies & Juf Yvonne. Juf Wies is tevens pedagogisch medewerker op kinderdagverblijf Haagse Beemden dat zich ook in onze school bevindt.
  • Groep 1/2a: Juf Diana en Juf Yvonne.
  • Groep 1/2b: Juf Trudy.
  • Groep 3/4: Juf Femke en Juf Diana.
  • Groep 5/6: Meneer Martin en Meneer Pieter.
  • Groep 7: Meneer Remco en Juf Naomi.
  • Groep 8: Juf Ingrid en Meneer Martin.
  • Verrekijkers: Juf Sandra.

Foto van links naar rechts
Achterste rij: Juf Gemke, Meneer Cor, Meneer Pieter
Middelste rij: Juf Eefje, Juf Sandra, Juf Ingrid, Juf Miek