Algemeen

Wat fijn dat u bent uitgekomen bij de website van onze school! Wij informeren u graag. Hiervoor kunt u ook een kijkje nemen in onze schoolgids. Deze staat boordevol praktische informatie.

Aangezien wij de communicatie tussen school en ouders belangrijk vinden, maken wij gebruik van de app Ouderportaal van Basisonline. Op deze manier kunnen er gemakkelijk berichten gestuurd worden tussen u als ouders/verzorgers en leerkracht(en). Daarnaast hebben leerkrachten de mogelijkheid om eenvoudig nieuwsitems of fotoalbums aan te maken. U krijgt direct een notificatie als er nieuws is. Zo blijven ouders/verzorgers altijd up to date! Bij dringende zaken kunt u natuurlijk ook altijd voor -of na school even binnenlopen.

De app Ouderportaal kunt u zelf downloaden op uw tablet of smartphone. Tevens kunt u deze ook openen via uw computer of laptop. De token om u aan te melden krijgt u via de groepsleerkracht.