Victor de Verkenner

Met 3,5 jaar naar school.
Dat kan kosteloos bij ons op De Wildert.

Wij vinden het belangrijk dat de kinderen bij ons op school zich veilig en vertrouwd voelen. Daarom hebben wij een speciale groep, genaamd Victor de Verkenner. Wanneer u uw kind bij ons inschrijft, mag hij of zij op 3,5 jarige leeftijd op maandagochtend al komen wennen in de groep van Victor de Verkenner.

Victor de Verkenner is een leergierig en speels aapje dat de kinderen meeneemt in de nieuwe wereld van de basisschool. De peuters van Victor de Verkenner maken spelenderwijs kennis met de leerkrachten en klasgenootjes van de school. Ze werken onder andere met het programma Sil op School, net als onze kleutergroep. Ook mogen ze lekker ravotten in de speelzaal of op het speelplein. Uiteraard gaan ze óók op bezoek in groep 1-2 en werken dan samen met de kleuters in de klas. Dit alles onder begeleiding van onderbouw leerkracht Juf Yvonne én pedagogisch medewerker van de peutergroep op het kinderdagverblijf, Juf Wies. Op deze manier zal de overgang naar de kleuters voor uw peuter zo klein en vertrouwd mogelijk zijn.

Komt u kennismaken?