Gymlessen

Onze school beschikt over twee gymzalen; een kleine -en grote gymzaal. De kleine gymzaal wordt tijdens schooltijden gebruikt door kinderdagverblijf Haagse Beemden. Hier kunnen de peuters sportieve spelletjes doen en uitrazen tijdens de pauze als het regent. Ook wordt hier op woensdag fysiotherapie gegeven door Frederique van Kinderfysiotherapie Breda.

De grote gymzaal wordt op woensdag en vrijdag gebruikt door onze leerlingen van groep 3 t/m 8. Op vrijdag wordt hier gymles gegeven door een bevoegd sportcoach, werkzaam bij Sport-BSO Flekss. De kleuters hebben op dinsdag en donderdag gymles. Tijdens de gymlessen wordt er ook aandacht besteedt aan dans -en dramalessen met de methode 123zing.

Na schooltijd wordt deze gymzaal ook gebruikt voor sportieve activiteiten vanuit de buitenschoolse opvang. Meer weten over Sport-BSO Flekss? Klik hier!