Speelgoedbeurs

Algemene informatie
Ieder najaar organiseert de beurscommisie van De Wildert een speelgoed -en kinderboekenbeurs. Hier vindt u tweedehands speelgoed en kinderboeken. Een deel van de opbrengst gaat naar de school, wat direct ten goede komt aan de leerlingen. Alles wordt zorgvuldig door de beurscommissie uitgezocht en gesorteerd. U kunt dus uitgaan van degelijke boeken en compleet (goed werkend) speelgoed. Ideaal als u voor een fijne prijs inkopen wil doen voor de feestdagen.

Verkoopinformatie
Wilt u speelgoed of boeken verkopen? Dit nemen wij graag in ontvangst. U bestickert uw producten en levert het bij ons in. Uiteraard is de opbrengst voor u, minus een klein percentage van 20% dat ten goede komt aan de school. Na aanvraag van een deelnamenummer ontvangt u eén of meerdere stickervellen, afhankelijk van het aantal producten dat u wil verkopen. Kosten hiervoor zijn €1.50 voor 30 stickers. Deze kunt u laten versturen of komen ophalen tijdens de hiervoor ingeplande ophaalmomenten. Producten kunnen vervolgens worden ingeleverd op de daarvoor ingeplande inlevermomenten.Zie schema hieronder. Producten inleveren kan in de aula van de school, Twaalfbunder 2 in Breda.

De volgende editie vindt plaats in het najaar van 2024!
Volg ons ook op Facebook en Instagram voor tips, nieuws en belangrijke info!
Voor informatie of vragen kunt u mailen naar beursdewildert@gmail.com